وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: موقعیت تیم ما در صدر جدول رده بندی به گونه ای است که درهیچ یک از این دیدارها جای اشتباه کردن نیست و تمام بازی ها حکم نهایی دارد.

 

صالح

ˈمجید صالحˈ شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود:برای این که  استقلال صدر جدول را از دست ندهد باید از فرصت ها نهایت استفاده را ببریم و برابرفجر شهید سپاسی شیراز هم به فکر کسب سه امتیاز هستیم .

وی بیان داشت:تیم فجرشهید سپاسی شیراز با وجودی که چند بازیکن خوب خود را از دست داده است اما در نیمه فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده و تیم خطرناکی است.

صالح ادامه داد:تیم فجرهم برای برد به زمین می آید از این رو پیش بینی می شود بازی جذابی به نمایش گذاشته شود.

مربی تیم استقلال گفت:سرنوشت قهرمانی تیم استقلال در لیگ برتر دست خودمان است ضمن اینکه برای جام حذفی و جام باشگاه های آسیا هم برنامه داریم .

وی افزود:فرهاد مجیدی سه اخطاره است اما درتیم استقلال بازیکن ذخیره وجود ندارد و با توجه به اینکه دوهفته دیگر باید در جام باشگاه های آسیا بازی کنیم از تمام بازیکنان استفاده خواهیم کرد و در این تیم علاوه بر رفاقت، رقابت خوبی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم وجود دارد .

مربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد:این درست نیست که برخی غیرمنصفانه قضاوت کنند و بگویند داوران به سود استقلال سوت می زنند و همان گونه که شاهد هستید تما م تیم ها از بابت اشتباه غیر عمدی داوران هم سود برده و هم ضرر کرده اند .

وی بیان داشت:به دنبال آن هستیم تا تمام دیدارهای استقلال را از ابتدی فصل مورد بررسی قراردهیم ودیدارهایی که از بابت داوری متضرر و یا نفع برده ایم را به مردم اعلام کنیم تا شاهد اظهارنظرهای غیرمنصفانه نباشیم.

دیدارتیم های فجرشهید سپاسی شیراز و استقلال تهران روز جمعه ۲۷ بهمن در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزارمی شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 1707
بازدید کل : 185968
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا